Cica ieri am murit toti…din nou.


O da…din nou!Ieri cica trebuia sa fie Apocalipsa…dar n-a mai fost.
Au anulat-o pe motiv ca a plouat si nu s-a mai putut organiza ca la carte…hai coaie…ma lasi?
M-am trezit si eu ceva mai tarziu cu gandul ca am murit deja si la ce pula mea ma mai trezesc,imaginandu-mi ca de fapt nu ma trezesc,ci sunt intr-o stare de energie pura,pt ca sunt doar un suflet ce a parasit lumea fizica…cand colo…imi suna telefonu’…ma ce pula mea?
N-ati murit?Bagami-as pula,inseamna ca au ramas si cocalarii si tarfele pe aici nu?Pai ce e asta ma?

Prin ’99 se zicea ca murim toti,ca vazut cu capu’ in jos 1999 este 666,implicit isi baga diavolul coada si venea Apocalipsa,eu cred ca si-a bagat pula cand a vazut atatea petarde,si-a dat seama ca e mai distractiv sa ne lase in prostia noastra si sa astepte,ca se aduna astia singuri pe la el pe acasa…
Apoi a fost vorba ca in 2000 murim toti,virusul Y2K…pula…nimic!
Promisiuni,promisiuni…le anuleaza astia ca pe concerte…
Eu cred ca imi fac propria Apocalipsa…o sa scot pe piata un drog puternic numit Apoca…apoi il scot brusc de la vanzare…o sa fie haos total si isterie intre drogati…lipsa de apoca…apocalipsa!Hehe šŸ˜€
Smoaramasa la ala care a interpretat si calendarul mayasilor…oamenii aia au facut un calendar valabil 10.000 ani…cat pula mea mai vroiati sa calculeze si aia?
S-or fi gandit ca in 10.000 ani se gaseste macar unu care sa continue calendarul ala…nu le-a trecut prin cap sa sunt atatia retardati,petarde si pseudocacati care cred ca murim toti numai ca se opreste la o anumita data un calendar.
Pai in pula mea,aveti grija ca muriti toti diseara,pt ca se termina painea la magazin,sa vedeti panica…
Ah stai…maine fac aia paine din nou…aceeasi logica are si faza cu calendarul mayas…in plm…cand expira trebuie refacut retardatilor!
Smoaramasa la ala care a venit cu concluzia asta geniala cu apulaclisma si la aia si mai prosti care l-au crezut!

2 comments on “Cica ieri am murit toti…din nou.

Write a comment...

