Jurnalul lui Justin Bieber,by Ganja

Buna dragule jurnal,ma numesc Justin Bieber si sunt fiul lui taicamea si maicamiu.
Nascut la data de 1 aprilie(tata mereu spune ca a fost o gluma proasta din partea lu’ mama ca a refuzat sa faca o muie),in habar n-am ce an,in comuna Hollywood,chiar in santul din fata parcarii care apartine de bodega in a carei W.C. am fost conceput(ca sa vezi,ce coincidenta!).

De mic am visat sa devin cantaret,dar din fericire am devenit cantareata…multumita iubitului meu,care m-a ajutat intotdeauna…in special cu complimente.Mereu imi spunea:
“Mi-ai lins pula destul,smoaramata!Du-te-n gatu’ ma-tii in lume!”
Si m-am dus…In primele saptamani am fost alungat de peste tot…
Niste nemernici!Toti imi spuneau: “Ce draguta esti draga”…ma pacaleau sa fac sex oral apoi ma bateau de ma uscau,numai pentru ca am puţă…eu de unde era sa stiu ca ei nu sunt gay?
Apoi am devenit un dur…m-am uitat la multe filme romantice in care moare cineva,ca sa ma pregatesc emotional,ba chiar am devenit atat de rau incat am ajuns si la inchisoare!
Pe bune,m-a prins mama ca ma uitam la TV dupa ora 22.00 si m-a incuiat in debara pt 4 zile.
A fost teribil…cand am iesit din debara tata mi-a dat o palma si zicea ca plang ca o tarfa,dar i-am dat eu replica: “Nu stii ce e in sufletul meu fabulos,nenorocitule!”.Si mi-a dat un pumn.
Apoi,trei saptamani mai tarziu cand am iesit din coma,am devenit un om nou!
Eram renascut!Fabulos!Am cunoscut un nene care mi-a dat o acadea si m-a convins sa mergem pe la el pe acasa,ca are si prajituri.Mi-a bagat un cuc in popou,iar eu am tipat,pentru ca nu ma asteptam…moment in care am fost remarcat!Nenea mi-a zis ca am urlat exact ca o pasarica sugrumata pe luna plina si ca vrea sa ma lanseze in muzica.
Sunt asa fericit!De atunci nu am ratat nici o ocazie sa imi arat talentul peste tot in lume.
Sunt atat de iubit de oameni,imi aduc ofrande ca unui adevarat zeu…dar nu toti pot sa ajunga in fata cand eu sunt pe scena,asa ca au grija sa ajunga la mine ofrandele…
Ieri spre exemplu am primit cateva oua proaspete in freza(ouale fac parul mai frumos…of,ce se gandeste lumea la mine) si o sticla de whiskey in plex de la un baiat cu urechile insangerate(cred ca era stigmata,semn ca ma iubeste Dumnezeu)…am ramas fara respiratie 3 ore…vai,ce hotarat era baiatul ala sa imi arate cat de mult vroia sa imi faca cinste!
Voi continua sa cant pana imi voi da ultima suflare,deoarece ieri m-a convins un fan sa nu renunt niciodata,m-a sunat in miez de noapte si mi-a spus ca il cheama Chuck Norris si ca stie unde locuiesc,apoi a inchis…cred ca nu mai avea minute.Abia astept sa vina,il voi lua in brate sa-i arat cat de mult apreciez fanii adevarati!
Hopa,ce dragut!Chiar a venit!L-am auzit ca striga in fata casei:
“Bieeeeber!!!Biiieeeebeeeerrrr!!!!! Iesi afara sau te imprastii prin tot cartierul!!!”
Ce nataflet,deja ma cunoaste lumea din cartier,ma simt jignit…nu mai vreau sa ies.
Vai!!!!!Ce se intampla???Miroase a ars!!!Aoleo,arde casa!!!
Mi-a daramat usa!Se apropie de mine!!!Oare ce vrea?
………………………………………………….

Umbla vorba ca din casa raposatului s-au auzit tipete de tarfa si urmatoarele cuvinte:
– Chuck,ce ai de gand sa faci cu drujba aia?

Jurnal trimis de Chuck Norris catre “Smoaramata”,cu urmatoarea specificare:
“Jurnalul va fi postat in maxim 30 de secunde din momentul in care a fost primit!
Altfel eu,Chuck Norris ma voi plictisi teribil si il voi invia pe Justin Bieber.”

31 de secunde…FFFFFFUUUUUUUUCCCCCKKKKKK!!!!!

2 comments on “Jurnalul lui Justin Bieber,by Ganja

Write a comment...

