Drumul spre casa…

Eram zilele trecute undeva prin Piata Romana,la o berica doua.
Cand am plecat spre casa,mi-am pus castile si am dat drumu’ la ceva reggae,cand dintr-o data simt o mana pe mine.Ma intorc brusc si il vad pe un vechi tovaras cu inca unu,iar el era foarte agitat si striga ceva la mine.
Am scos castile sa-l inteleg:

– Ooo,ce faci coaieeee???
– Ce sa fac,ma duc spre casa…zic eu gandindu-ma la cum sa plec mai repede,ca n-aveam chef sa ma plictiseasca cu intrebari clasice…
– Ce ai mai facut ba nebunule?hai nu ramai cu noi la un cui?
– Puuula mea…logic!(in momentul ala mi-am amintit de ce eram noi tovarasi buni acum cativa ani).
Apoi ne-am dus in spatele unui bloc,am aprins “nebunu” si da-i…Ba,buna iarba…m-a trotilat instant…am facut ceva caterinca cu astia,apoi hai sa plecam…fiecare in directii diferite.
Eram asa spart ca am luat-o pe jos…ma gandeam ca daca e cineva prea aproape de mine ii rad in fata.
Si aveam mersul putin leganat,ca simteam cum din spate vantul face valuri si se muleaza pe mine si ma misca intr-un ritm placut…am scos castile si play Bob Marley…Cum mergeam eu fascinat de absolut tot ce era in jurul meu,la un moment dat s-a intamplat inevitabilul…apare un betiv in fata mea.Ba,era beat manga…putin spus…daca unu beat manga ar fi futut-o pe una beata pula,iar aia ar fi facut un copil cu putin sange in alcool,tot nu era destul ca sa descrie.
In fine…trotuarul era foarte lat..si liber.Doar eu si el.Cand l-am vazut cum mergea,ca ocupa tot trotuarul…facea zig-zag-uri…m-am oprit in mijlocul trotuarului si analizam miscarile lui,ca intr-un joc video…sa-i invat miscarile si sa il evit…dar al dracu’ era pus pe shuffle,nu repeta nici o miscare…Ajunge langa mine…si se opreste undeva in stanga mea…si se holba la mine foarte pierdut…moment in care imi venea sa-l intreb:
– Ce ai coaie,nu stii printre care dintre “mine” sa treci?
– Nu! (ba esti nebun? mi-a citit gandurile?m-a apucat panica…ma ce pula mea?)
– Nu vin eu,nu mai pot,vino tu sa ma iei,daaaa!
Apoi observ ca el vorbea la telefon,dar il tinea intr-o asa maniera ca nu l-am vazut din prima,statea rezemat intr-un stalp dinala care daca nu-l vezi pe trotuar iti sparge coaiele…eh…prind tupeu si trec pe langa el…mi-a venit un damf dinala de alcool de la el de cred ca m-a ametit si mai rau…
Din nou ma pierd intr-o alta lume…probabil Narnia ca lumina era prea puternica pt 12 noaptea iar culorile reclamelor erau foarte profunde,fascinante…si ranjea o cracanata la mine cu o mutra de iapa in calduri…
Cand am trecut de iapa,imi suna telefonu’…bagami-as pula in ala care mi-a intrerupt melodia!
Raspund,nu se aude nimic si inchid.Suna din nou,raspund si se aude o voce:
– Ce faci ba,de ce radeai in halu’ ala cand ai raspuns prima data?
– Ce ai coaie,nu radeam,nu am auzit nimic si am inchis
– Radeai prea tare in pula mea,de aia nu ma auzeai
– Sa ma bei la oua,ce vrei?
– Nimic,imi era dor de tine
– Zi ma gay nefutut
– Hahaha,bagam un cui?
– Pff,hai bine…
M-am indreptat spre metrou,mi-am amintit ca nu mai circula si am luat un taxi,am ajuns repede la ala acasa,care era deja spart cu inca 2 insi.Ardem un nebun in cerc(sau patrat,cacat,uitasem ca eram 4 insi)…ne bagam la un counter-strike…
Dupa juma de ora…din spate vine alt cui…il ardem si pe ala…mai stam la o caterinca…pe la 2 noaptea hai sa merg si eu spre casa.
Ce mers aveam inainte…da’ ce mers aveam dupa ce am fost la nebunii astia…ma bufnea si pe mine rasu’…Aveam impresia ca in momentul in care ridic un picior in aer cineva imi fute una peste glezne ca sa-mi vina piciorul peste celalalt picior…
Ajung la mine in capu’ strazii…imi vine pofta de ceva dulce si ma intorc din drum sa merg la un nonstop.
Fac provizii pt trusa de “prim-ajutor in caz de fumache”,gen: snickers,poiana cu alune,biscuiti,suc natural.
Ajung intr-un final acasa…si ma apuca o foame criminala…intru in bucatarie,scot din frigider tot ce nimeresc si nu gasesc paine.Ma duc peste sormea,deschid usa si uit ce vroiam sa-i zic…ma bufneste rasu’ si inchid usa.Imi aduc aminte,deschid usa,ma bufneste rasu din cauza ca mi-am adus aminte…inchid usa,o deschid si intreb:
– Ba,nu mai e paine?
– Nu stiu…esti fumat?
– NU!
Eh…am renuntat la mancare ca mi-am adus aminte de trusa de prim-ajutor.M-am bagat la Ace ventura: pet detective…molfaind din trusa si ranjind ca un adevarat ciudat cu buletin de Narnia…
Pe masura ce mi se inchideau ochii,din plamanul stang,ala mai apropiat de inima,o auzeam tot mai clar pe Maria,cum imi soptea cu o voce suava: somn usor,te iubesc…

One comment on “Drumul spre casa…

Write a comment...

